Naše společnost působí na českém trhu 25 let a svým postavením patří mezi přední poskytovatele logistických služeb, zejména v oblasti námořní, pozemní a letecké přepravy. Do našeho týmu hledáme vhodného kandidáta na pozici disponenta region Praha.
CELNÍ DEKLARANT
K rozšíření našeho týmu hledáme zkušeného deklaranta (oblast Praha).
Co od Vás očekáváme?
- Velmi dobrá znalost celní problematiky, praxe v oboru podmínkou.
- Min. SŠ, znalost Aj (zejména písemná forma).
- Uživatelská znalost PC s kancelářským SW MS Office.
- Aktivní řidič (sk. B).
- Vysoké pracovní nasazení, pečlivost, spolehlivost.
- Pozitivní, aktivní, prozákaznický přístup..
- Znalost programu Helios výhodou.
Co nabízíme?
- Fixní plat a motivační prémiová složka.
- Benefity: 25 dní dovolené, stravenky.
- Stabilní zázemí české společnosti.
- Práce není jednotvárná – u nás se nudit nebudete.
- Příjemné pracovní prostředí a kolektiv.
Místo výkonu práce: Praha Uhříněves (velmi dobrá dostupnost MHD z metra Háje, vlak z centra).
Disponenta nebo disponentku se zkušenostmi v leteckých přepravách
Vaším úkolem bude koordinace leteckých přeprav – export/import, budete samostatně zpracovávat kompletní zásilky procesně od A do Z, tarifovat..
- Komunikace s dopravci, aerolinky a zahraničními partnery
- Kalkulace přepravních nákladů, vyúčtování přeprav
- Cenotvorba, realizace a komunikace s klienty a partnery
- Běžná denní operativa
Co od Vás očekáváme?
- Preferujeme kandidáty s praxí v oblasti letecké spedice (komplexní znalost celého průběhu přeprav a procesu zpracování od přijetí objednávky pro fakturaci).
- Nutná je komunikativní znalost angličtiny a práce s kancelářským SW MS Office.
- Vzdělání v oboru dopravy a logistiky je výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Fixní plat a motivační prémiová složka.
- Benefity: 25 dní dovolené, stravenky.
- Stabilní zázemí české společnosti.
- Práce není jednotvárná – u nás se nudit nebudete.
- Příjemné pracovní prostředí a kolektiv.
Místo výkonu práce: Praha Letiště Václava Havla
Disponenta nebo disponentku se zkušenostmi v námořních přepravách
Vaším úkolem bude koordinace námořních přeprav – export/import, budete samostatně zpracovávat kompletní FCL a LCL zásilky, budete mít na starost proces od A po Z.
- Komunikace s dopravci, rejdaři a zahraničními partnery
- Kalkulace přepravních nákladů, vyúčtování přeprav
- Cenotvorba, realizace a komunikace s klienty a partnery
- Běžná denní operativa
Co od Vás očekáváme?
- Preferujeme kandidáty s praxí v oblasti námořní spedice (komplexní znalost celého průběhu přeprav a procesu zpracování od přijetí objednávky pro fakturaci).
- Nutná je komunikativní znalost angličtiny a práce s kancelářským SW MS Office.
- Vzdělání v oboru dopravy a logistiky je výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Fixní plat a motivační prémiová složka.
- 25 dní dovolené, stravenky, Multisport karta
- Stabilní zázemí české společnosti
- Práce není jednotvárná – u nás se nudit nebudete
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv
Místo výkonu práce: Praha Uhříněves (velmi dobrá dostupnost MHD z metra Háje, vlak z centra)
Máte zájem pracovat v naší společnosti?
Případné životopisy prosím směřujte na adresu radka.hosnedlova@pelmi.cz, nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.